Technology Partners

XQTING zoekt steeds naar de voor u meest geschikte oplossing. We starten met een wit blad en werken naar een oplossing op basis van beschikbare tools of door eigen te ontwikkelen software. Hieronder vindt u een greep uit tools die reeds onderdeel vormden van onze projecten.
Met het conversationeel AI-platform van Chatlayer kunnen bedrijven performante spraak- en chatbots bouwen in meer dan 125 talen. De op maat gemaakte AI zorgt voor superieure herkenning en interpretatie (Natural Langugae Understanding) en biedt bruikbare inzichten over hoe de prestaties van een bot kunnen verbeteren, voor en na deze is geïmplementeerd. Het platform maakt ook intelligente tweerichtingsgesprekken mogelijk tussen bedrijven en hun klanten via meerdere kanalen, zoals mobiele berichten, spraak en webchat. Chatlayer.ai maakt deel uit van Sinch, een wereldwijde, beursgenoteerde (NASDAQ) leider in cloudcommunicatie voor mobiele customer engagement, met 8 van de 10 belangrijkste Amerikaanse technologiegiganten op de klantenlijst (Uber, Microsoft, Google enz.)
TE-SYSTEMS kan terugblikken op 29 succesvolle jaren in softwareontwikkeling voor telecommunicatie. Altijd met één doel voor ogen: focussen op innovatie en optimale functionaliteit. Door zijn ontwikkeling van XCAPI verwierf het belangrijke expertise in VoIP, wat een een belangrijke factor werd bij het ontwikkelen van anynode.

anynode is een software gebaseerde Session Border Controller. Het werkt als een interface voor een willekeurig aantal SIP UA's, converteert poort- en directory-informatie, biedt beveiliging, routeert sessieverkeer en manipuleert oproepnummers. Met Microsoft Phone System Direct Routing en anynode kan u verbinding maken met bijna elke telefoon trunk of connecteren met 3rd party PBXen. Deze SIP-to-SIP Gateway versterkt het belang van TE-SYSTEMS als specialist op het gebied van VoIP-protocollen, virtualisatie en realtime verwerking op Windows- en Linux-gebaseerde platforms. Complexiteit gemakkelijk maken, dat is waar het bij TE-SYSTEMS om draait.

Voorbeeld: gebruik anynode om 2 omgevingen te integreren: legacy PBX en MS Teams
Het partnership met Microsoft is 2-ledig.

XQTING biedt alle Microsoft licenties die nodig zijn in het kader van de digital workplace. Microsoft 365 (office toepassingen, Teams, SharePoint, OneDrive...), Azure subscriptions en Dynamics 365 kan u bij XQTING aankopen. Wij zorgen voor de registratie en het indienstnemen van de services. Wij factureren op vaste tijdstippen, aan een af te spreken frequentie; de on-line credit card betalingen behoren hierdoor tot het verleden. U blijft eigenaar van uw eigen tenant.

Daarnaast werkt XQTING voornamelijk met Microsoft Development Tools. Het heeft een ruime ervaring in .NET development (inclusief (ASP).NET core/standard), maar ondersteunt ook andere talen en omgevingen indien nodig. Naargelang de behoefte bouwen wij on-premise oplossingen of (Azure) cloud based applicaties. We hebben een front-end team ter beschikking dat vooral werkt met Angular en de nodige HTML/CSS frameworks kan gebruiken om de perfecte UX te leveren bij elke oplossing.
novomind iAGENT is de intelligente klantencontact software voor optimaal multichannel management - van chatbots, via advanced e-mail management, chat, video chat en WhatsApp tot sociale media.

novomind AG, dat tot de technologie-leiders van Europa behoort, heeft de afgelopen 18 jaar innovatieve oplossingen ontwikkeld voor shops en klantenservice. Deze worden wereldwijd ingezet en gebruikt. Het portfolio op het gebied van contactcenters, winkelsoftware, PIM (Product Information Management) en marktplaatsintegratie omvat de volledige waardeketen van digitale klantcommunicatie en digitale handel. Het door de eigenaars gerunde bedrijf, waarvan het team van meer dan 300 medewerkers momenteel meer dan 220 bedrijven bedient, groeit gestaag. Klanten zijn bijvoorbeeld C&A, Görtz, OTTO, Ernsting's family, EnBW, babywalz en Sixt. Vele jaren hebben deze bedrijven vertrouwd op de ervaring van novomind en de uitstekende samenwerking en partnerschap.
Enghouse Interactive levert contact center oplossingen, self service applicaties (IVR) en systemen voor kwaliteitscontrole.

Voxtron Communication Center (VCC) is een enterprise omnichannel contact center oplossing. Het biedt skill, agent en time based routing op basis van het universal queue principe. De volledige administratie gebeurt via een web interface en dus van om het even waar. VCC komt standaard met uitgebreide real time monitoring en historische statistieken. Middels de diverse SDKs, is VCC makkelijk integreerbaar met (standaard of eigen ontwikkelde) ERP en/of CRM systemen.
Alle hier vermelde handelsmerken behoren toe aan hun respectieve eigenaars.